راه حل ها
راه حل های بازاریابی دیجیتال کسبوکار شما را رونق میدهد!
به سوی مشتریان حرکت کنید!
جالب است بدانید که 70 درصد از شرکتهای حال حاضر جهان یک برنامه مشخص برای تولید محتوا و حضور موثر در زمینه بازاریابی موثر دارند.
اما چرا تولید محتوا اینقدر مهم است؟ جواب کلی این سوال مشتری بیشتر است!
اما چگونه تولید محتوا به مشتری ختم میشود؟ هنگامی که شما محتواهایی را در وبسایت، شبکههای اجتماعی یا کانالهایی که به آن دسترسی دارید، منتشر میکنید، این محتوا مانند سرنخی است که ممکن است فرد دیگری را به شما وصل کند؛ مانند یک پل ارتباطی که شهری را به شهر دیگر وصل میکند.
با این حال به هر میزان که محتوای شما جذاب باشد و در مسیر درستی توزیع شده باشد، مخاطبان شما افزایش پیدا میکنند. پس از افزایش مخاطبان گروهی از آنها فرآیند خرید را طی میکند و به یک مشتری تبدیل میشوند.
جریان خیلی ساده است اما نکات ریزی وجود دارد که میتواند روند تولید محتوا را بهبود بخشد و بهرهوری را افزایش دهد. به طور مثال تحقیق کلمات کلیدی کمک میکند که شما بدانید برای حوزه کاریتان چه مقدار تقاضا و در چه حوزه خاصی وجود دارد. سپس میتواند روی این حوزه تمرکز کرده و مخاطبانتان را گسترش دهید.
همچنین پس از آشنا شدن مخاطب با شما نرخ تبدیل تعیین میکند که شما چه مقدار از این مخاطبان را به مشتری تبدیل میکنید. توانایی شما در بهبود نرخ تبدیل قطعا فروش شما را افزایش خواهد داد.
کلمه پزی میتواند با این راه حل به شما کمک کرده و فروش شما را افزایش دهد. میتوانید همین الان طرحهای ما را ببینید و سفارش خودتان را ثبت کنید.
جالب است بدانید که 52 درصد از شرکتها روی سئو وبسایت شان سرمایه گذاری میکنند و از این تعداد نیمی از آنها استراتژی سئو خود را موثر میدانند و باور دارند که این روش باعث افزایش فروش آنها میشود.
بهینه سازی برای موتورهای جستوجو بحث پیچیده و گستردهای اما به طور خلاصه چند استراتژی ساده برای آن وجود دارد: انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهبود تجربه کاربری، خوشه بندی موضوع یا Topic Clusters و در نهایت بک لینک سازی. اگر بخواهیم این استراتژیها را گروه بندی کنیم تنها دو گروه خواهیم داشت: سئو داخلی و سئو خارجی.
سئو داخلی به تمامی کارهایی گفته میشود که جهت بهینه سازی صفحه مورد نظر برای موتورهای جستوجو انجام میدهیم تا وبسایت ما در صفحه سرچ موتور جستوجو (SERP) رتبه بهتری بگیرد.
سئو خارجی به تمامی کارهایی گفته میشود که خارج از وبسایت خودمان برای ارتقا رتبه صفحهمان انجام میدهیم. بک لینک سازی و حضور در شبکههای اجتماعی از استراتژیهای این حوزه است.
در نهایت اگر روی سئو داخلی و سئو خارجی تمرکز کنید و آنها را بهبود بخشید، در موتور جستوجو رتبه بهتری را کسب میکنید و سپس مخاطبان بیشتری خواهید داشت.
کلمه پزی میتواند با ارائه این راه حل، مخاطبان شما را افزایش دهد. همین الان طرحهای ما را ببینید و سفارش خودتان را ثبت کنید.
اگر میخواهید محتوایتان را همه ببینید باید آن را توزیع کنید. توزیع محتوا بیشتر از تولید آن اهمیت دارد زیرا باید آنقدر در دسترس باشید که دیگران به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.
توزیع محتوا دو بخش بسیار مهم دارد: تبدیل محتوا به انواع مختلف و انتخاب کانالهای توزیع مناسب. در دنیای دیجیتال امروز محتوا انواع بسیار متفاوتی دارد: کتاب الکترونیکی، پادکست، ویدئو، اینفوگرافیک، وبینار و پستهای بلاگ. شما باید نخست انتخاب کنید که مخاطبان شما اغلب به چه نوعی از محتوا بیشتر علاقهمند هستند و سپس تلاش کنید که تقربیا در تمامی زمینهها حضور داشته باشید.
همچنین الان که دارید این صفحه را مطالعه میکنید کانالهای بسیار بسیار زیاد برای توزیع وجود دارند که انتخاب مناسب آنها بسیار اهمیت دارد. شبکههای اجتماعی، بلاگ نویسی مهمان، تبلیغات، اینفلوئنسر مارکتینگ و وبسایتهایی که به شما اجازه میدهند به صورت رایگان محتوایتان را منتشر کنید. شما باید انتخاب کنید که چه کانالی برای مخاطبان شما مناسبتر است و کجا میتوانید مخاطبان بیشتری داشته باشید.
کلمه پزی با این راه حل به شما کمک کند مخاطبان بیشتری داشته باشید و فرآیند بازاریابی را قویتر دنبال کنید. همین الان طرحهای ما را بررسی کنید و با ما تماس بگیرید.
حجم بسیار زیاد محتوا و همچنین ماندن در مسیر بازاریابی محتوا نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد. سایت، شبکههای اجتماعی، کانالهای توزیع، تقویم محتوا، تولید محتوا، استراتژی محتوا، تبلیغات آنلاین، سئو و ایمیل مارکتینگ تنها چند موضوع پایهای برای مدیریت یک کسب وکار است.
هر کدام از موارد ذکر شده دارای زیرمجموعههای بسیار زیادی هستند که باید برای آنها هدف گذاری و برنامه ریزی مناسبی انجام شود. همچنین شناخت ابزارهای هر حوزهای نیاز به تخصص و تجربه دارد تا فرد مورد نظر بتواند نسبت به ایدههایی که دارید کار را پیش ببرد و آن را تحلیل و مدیریت کند.
کلمه پزی با استفاده از تخصص و تجربه چندین ساله خود در زمینه کسبوکارهای اینترنتی و بازاریابی محتوا میتواند مدیریت محتوای کسبوکارها را بر عهده بگیرید. اغلب وظایف یک مدیر محتوا شامل تحقیق و هدف گذاری، استراتژی و برنامه ریزی و در نهایت تحلیل فرآیندها است.
با این تعریف کلمه پزی با بهرهمندی از متخصصان خودش فرصتهای جدیدی را برای هر کسبوکاری خلق میکند و میتواند با ارائه راه حل های اختصاصی کسبوکار مورد نظر را رونق بخشد.
کلمه پزی با ارائه این راه حل میتواند شما را در مسیر پیچیده مدیریت همراهی کند. همین الان با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.