خرید رپورتاژ آگهی

 

بهترین روش برای معرفی خدمات، محصولات و وبسایت‌تان به مخاطب. سئو کاران حرفه‌ای رپورتاژ آگهی را انتخاب می‌کنند.

اعتبار سایت‌تان را افزایش دهید

رپورتاژ آگهی کمک می‌کند اعتبار سایت و صفحات مورد نظرتان را بیشتر کنید.

سایت آذرجیم

طول محتوا: 1000 کلمه

تعداد لینک فالو: 3 عدد

تعداد تصاویر: حداکثر 5 تصویر

دامین اتوریتی: 21

150 هزار تومان

سایت اتابک شاپ

طول محتوا: 1000 کلمه

تعداد لینک فالو: 3 عدد

تعداد تصاویر: حداکثر 5 تصویر

دامین اتوریتی: 25

150 هزار تومان

سایت زرگرگولد

طول محتوا: 1000 کلمه

تعداد لینک فالو: 3 عدد

تعداد تصاویر: حداکثر 5 تصویر

دامین اتوریتی: 26

150 هزار تومان

سایت رشد و پیشرفت همه جانبه

طول محتوا: 1000 کلمه

تعداد لینک فالو: 3 عدد

تعداد تصاویر: حداکثر 5 تصویر

دامین اتوریتی: 6

150 هزار تومان

سایت عقرب پژوه

طول محتوا: 1000 کلمه

تعداد لینک فالو: 3 عدد

تعداد تصاویر: حداکثر 5 تصویر

دامین اتوریتی: 21

150 هزار تومان

سایت مت مدرن

طول محتوا: 1000 کلمه

تعداد لینک فالو: 3 عدد

تعداد تصاویر: حداکثر 5 تصویر

دامین اتوریتی: 17

150 هزار تومان

سایت‌های مختلف از انتشار رپورتاژهای آگهی در سایت‌های دیگر، اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش آگهی از برند، بهبود سئوی سایت، اجرای کمپین‌های روابط عمومی و افزایش فروش اشاره کرد. به اعتقاد بسیاری از متخصصان، انتشار رپورتاژ آگهی بهترین ابزار در بازاریابی محتوایی یک کسب‌وکار به شمار می‌رود. 

در واقع، شما با انتشار یک رپورتاژ در سایت‌های دیگر، علاوه بر انتقال محتوای خود به مخاطبان بالقوه، سئو سایت‌تان را نیز بهبود می‌دهید و در نهایت، جایگاه سایت‌تان در نتایج جستجوی گوگل نیز بهتر می‌شود. در این مقاله، بیشتر در مورد رپورتاژ آگهی، هزینه‌ها، قیمت‌ها، تعرفه‌ها و بهترین سایت‌های سفارش رپورتاژ آشنا خواهیم شد. 

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای در خصوص رپورتاژ آگهی عنوان کنیم، باید بگوییم که رپورتاژ آگهی هرگونه مطلبی است که در ازای دریافت پول در این سایت منتشر می‌شود. شیوه‌ی نگارش یک رپورتاژ باید شبیه به سایر مطالب و مقالات سایت میزبان باشد. لازم به ذکر است که رپورتاژهای آگهی تنها به صورت مطلب متنی نیستند بلکه می‌توانند به صورت محتوای صوتی یا تصویری نیز منتشر شوند. 

با توجه به تعریف ارائه شده، رپورتاژ آگهی را می‌‌توان به دو دسته تقسیم نمود:

  • رپورتاژ تجاری
  • رپورتاژ سیاسی

همانطور که از نامش مشخص است، هدف از رپورتاژ تجاری، افزایش تعداد مخاطبان و پیدا کردن مشتریان جدید است در حالی که رپورتاژ سیاسی تنها تغییر دیدگاه سیاسی مخاطب درباره‌ی یک موضوع خاص می‌باشد؛ بدون آن که اهداف تجاری و سودآوری در میان باشد. 

البته، در برخی از دسته‌بندی‌ها، گروهی سومی از رپورتاژهای آگهی نیز وجود دارند که مختص سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات غیرانتفاعی هستند. این نوع از رپورتاژها، اطلاعات سودمندی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهند.

یکی از رایج‌ترین رپورتاژهای آگهی در سایت‌های مختلف، محتوای متنی است. همانطور که می‌دانید، سئو داخلی و سئو خارجی برای بهینه‌سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دریافت بک لینک یکی از بهترین روش‌های بهبود سئو خارجی است. با وجود این که اختلاف نظرهای بسیار زیادی در اینباره وجود دارد اما به اعتقاد بسیاری از افراد، این کار می‌تواند در بهبود یک سایت در میان نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار باشد.

خرید رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی یک رقم ثابت نیست و بر اساس فاکتورهای مختلفی دچار تغییر و تحول می‌شود. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت رپورتاژ آگهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع مشتری
  • حوزه‌ی کاری مشتری
  • طول رپورتاژهای آگهی (طول تبلیغات)
  • مدت زمان صرف شده برای نگارش رپورتاژ.

 پکیج‌های رپورتاژهای آگهی مختلفی در سایت‌های گوناگون وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید، استراتژی مناسب را اتخاذ کنید. با این وجود، تعرفه‌ی سایت‌های مختلفی که در زمینه‌ی انتشار رپورتاژ آگهی فعالیت می‌کنند، کاملاً ثابت و بدون تغییر است. به عبارت دیگر، بعد از تعیین بودجه‌ی موردنظر می‌توانید پکیج مناسب سایت را انتخاب کنید و رپورتاژ خود را در آن سایت منتشر کنید. 

سفارش رپورتاژ آگهی

پیش از سفارش و خرید رپورتاژ آگهی باید به نکات مختلفی توجه شود. از جمله مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • مشخص کردن هدف اصلی: منظور از مشخص کردن هدف، تعیین کلمات کلیدی است که می‌خواهید رپورتاژ بر آن‌ها متمرکز شود. این کار موجب رشد وبسایت پیرامون کلمات کلیدی هدف می‌شود. 
  • تجزیه و تحلیل سایت هدف: منظور از سایت هدف، سایتی است که رپورتاژ در آن منتشر می‌شود. سایت هدف باید به دقت بررسی شود. به عبارت دیگر، قدرت سایت هدف، صفحات مختلف سایت، ایندکس مطالب سایت و حتی قوانین و مقررات حاکم بر سایت هدف باید به دقت تجزیه و تحلیل شود. کسب اطلاعات در مورد تک تک این موارد می‌تواند در نتیجه‌ی نهایی و تصمیم‌گیری شما تاثیرگذار باشند. 
  • تعیین کلمات کلیدی: بعد از انتخاب سایت هدف، نوبت به تعیین کلمات کلیدی می‌رسد. در واقع، سایت هدف باید به دقت بررسی شود تا مشخص گردد که چه کلمات کلیدی برای تولید رپورتاژ آگهی در آن سایت مناسب هستند. این کار به تجزیه و تحلیل دقیق سایت نیاز دارد. 
  • تولید محتوای منحصر به فرد: تمام نکاتی که در تولید محتوا برای سایت خود رعایت می‌کنید، در زمینه‌ی تولید رپورتاژ آگهی برای سایت هدف نیز صدق می‌کنند. مهم‌ترین نکته این است که محتوا را از جای دیگری کپی نکنید. هر چه محتوا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، تاثیر رپورتاژ آگهی نیز بیشتر خواهد بود. 
  • توجه به لینک‌سازی: دقت در لینک‌سازی برای رپورتاژ منتشر شده در سایت هدف بسیار اهمیت دارد. در نتیجه، نباید سرسری از این موضوع رد شد. البته، لازم نیست که بیش از اندازه لینک‌دهی را انجام دهید. پیشنهاد می‌شود که حداقل 3 و حداکثر 5 لینک در یک رپورتاژ آگهی قرار گیرد. 

به طور کلی، اولویت‌هایی که برای سفارش رپورتاژ آگهی باید در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

  • سایت‌های قوی از نظر سئو
  • سایت‌های قوی خبری
  • سایت‌های اطلاع‌رسانی قوی
  • سایت‌های مرتبط با موضوع مورد نظر شما
خرید رپورتاژ آگهی

هزینه رپورتاژ آگهی

هزینه رپورتاژ آگهی به عوامل بسیار زیادی وابسته است. یکی از مهم‌ترین این عوامل، گروه‌های تولیدکننده‌ی رپورتاژهای آگهی هستند. گروه‌های مختلفی در زمینه‌ی تولید رپورتاژ فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها حرفه‌ای هستند و پیش از شروع کار، مشتری خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل می‌کنند. بعد از شناخت دقیق مخاطب خود، به شناخت رقبا نیز می‌پردازند و سپس، محتوای مناسب را تولید می‌کنند. 

تیم‌های حرفه‌ای، جنبه‌های مختلف کسب‌وکار را به صورت علمی و تخصصی بررسی می‌کنند. به همین دلیل است که هزینه‌ی استفاده از این گروه‌های حرفه‌ای نیز کمی بالا است. اما اگر واقعاً کسب گسترش کسب‌وکار خود را دارید، باید بدانید که هزینه کردن برای تولید و انتشار رپورتاژهای آگهی مناسب و مرتبط ارزشش را دارد. این هزینه همانند سرمایه‌گذاری است که در یک مدت زمان کوتاه به فرد بازمی‌گردد. 

عامل موثر دیگر بر هزینه رپورتاژ آگهی، محل انتشار آن است. برخی از سایت‌ها برای انتشار رپورتاژ آگهی، هزینه‌ی بالایی دریافت می‌کنند. این سایت‌ها دارای بازدید بالایی در گوگل هستند و مخاطب بسیار زیادی دارند. به همین دلیل است که هزینه‌ی بیشتری را برای انتشار محتوای شما روی وبسایت خود دریافت می‌کنند. 

در مقابل، سایت‌هایی هستند که تنها با دریافت هزینه‌ی بسیار پایین یا حتی به صورت رایگان، محتوای شما را نشر می‌دهند. در نتیجه، هزینه درج و انتشار یک رپورتاژ آگهی به خود شما بستگی دارد؛ این که چقدر می‌خواهید هزینه کنید و چه گزینه‌هایی را برای تولید انتشار محتوای خود انتخاب می‌کنید.

نمونه رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی خوب دارای ویژگی‌های مشخصی است. به عنوان مثال، چند نمونه از عناوین رپورتاژهای آگهی خوب در این بخش آورده شده‌اند. به عناوین آن‌ها توجه کنید:

  • اپلیکیشن من‌بی‌تو چگونه سرمایه‌گذاران را جذب خود کرد؟
  • پزشک باتجربه‌ی شهر یزد درباره‌ی کرونا چه می‌گوید؟
  • چرا خرید دستگاه‌های تصفیه‌ی آب ایرانی مقرون به صرفه است؟
  • الگوریتم های گوگل چه تاثیری روی سئو سایت ما می‌گذارند؟

رپورتاژ آگهی اول در رابطه با اپلیکیشن من‌بی‌تو است. نویسنده ابتدا باید این اپلیکیشن را به طور مختصر معرفی کند، مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد آن را عنوان نماید و سپس، کمی هم در مورد بنیان‌گذار و توسعه‌دهنده‌ی آن صحبت کند. در نهایت، توضیح می‌دهد که چگونه آینده‌ی درخشان این اپلیکیشن منجر به جذب سرمایه‌گذار و ترغیب آن‌ها برای خرید سهام آن می‌شود. 

در اصل، بنیان‌گذار این اپلیکیشن با سفارش رپورتاژ آگهی با این عنوان خواسته است تا نام اپلیکیشن بیشتر شنیده شود و افراد بیشتری با آن آشنایی یابند. این امر خود منجر به افزایش ارزش کسب‌وکار می‌شود. در واقع، رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغ عموماً در قالب محتوای متنی است. 

از سوی دیگر، با خواندن عناوین دوم و سوم به راحتی متوجه می‌شوید که با یک رپورتاژ آگهی روبرو هستید. عناوین این دو رپورتاژ کاملاً مشخص می‌کنند که به منظور تبلیغ چه چیزی تولید شده‌اند. این در حالی است که نگارش عنوان چهارم به گونه‌ای است که مخاطب در نگاه اول متوجه‌ی رپورتاژ بودن آن نمی‌شود. اما وقتی که به خواندن مطلب می‌پردازد، متوجه می‌شود که نام کارشناسان خاصی در زمینه‌ی سئو ارائه شده است. پس، نوعی تبلیغ برای این کارشناسان است. 

تعرفه رپورتاژ آگهی

لازم به ذکر است که در ایران، قوانین و مقرراتی در رابطه با تعرفه‌ی رپورتاژ آگهی وجود ندارد. به همین دلیل است که تعرفه‌های سایت‌های مختلف برای درج و انتشار رپورتاژ با یکدیگر تفاوت دارند. هر سایتی که در حوزه‌ی کاری خود شناخته شده است، تعرفه‌ی بالاتری را برای انتشار رپورتاژ تعیین می کند. با این وجود، تعرفه‌ی رپورتاژ آگهی بر اساس کیفیت و موضوع رپورتاژ تعیین می‌شود.

خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی دائمی

در سال‌های اخیر، رپورتاژ آگهی دائمی بسیار رایج شده است. رپورتاژهای آگهی دائمی یک روش موثر در تبلیغات به شمار می‌رود که به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با یکبار پرداخت هزینه تبلیغات همواره محصول یا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید و معرفی کنید. 

به کمک این ابزار می‌توان با صرف کم‌ترین هزینه، به بیشترین میزان سود دست پیدا کرد. به این طریق، هر وقت که مخاطب در مورد کلمه کلیدی هدف شما جستجو کند، محصول یا خدمات‌تان به نمایش گذاشته می‌شود. این یکی از بهترین روش‌های معرفی محصول یا خدمات به مخاطبان جدید است. 

رپورتاژ آگهی دائمی، حضور شما را در میان نتایج جستجوی گوگل تضمین می‌کند و نقش مهمی را در توسعه‌ی کسب‌وکارتان ایفا می‌نماید. اگر نمی‌خواهید هر بار درگیر مسئله‌ی تبلیغات برند خود باشید، رپورتاژ آگهی دائمی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نوع از رپورتاژ، ماندگاری در بازار را تضمین می‌کند و با افزایش آگاهی از برند منجر به بهبود بازاریابی می‌شود. 

سایت های رپورتاژ آگهی

رسانه‌های بسیار زیادی وجود دارند که امکان انتشار رپورتاژ آگهی را می‌دهند. این رسانه‌ها می‌توانند سایت‌های خبری یا حتی کانال‌های تلگرامی و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر باشند. به طور کلی، مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند فهرستی از این سایت‌ها و کانال‌ها را در اختیار شما قرار دهد. اما نکته‌ی مهم این است که مخاطب رسانه‌ای که برای انتشار رپورتاژ آگهی خود انتخاب می‌کنید، مخاطب هدفتان باشد. 

برای انتخاب سایت مورد نظر باید سایتی که در حوزه‌ی کاریتان هست را انتخاب کنید. ارتباط موضوعی سایت میزبان با رپورتاژ آگهی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این ارتباط موضوعی، تاثیر تبلیغات را چند برابر خواهد کرد. به همین دلیل است که پیش از انتخاب سایت مورد نظر حتماً رزومه‌ی آن را مطالعه کنید و قیمت‌های درج رپورتاژ آگهی آن را با سایر سایت‌ها مقایسه نمایید. 

همانطور که گفته شد، سایت‌های بسیار زیادی در زمینه‌ی انتشار رپورتاژ آگهی فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها دارای تعرفه‌ی بسیار بالا و برخی بسیار کم‌هزینه هستند. از مهم‌ترین سایت‌های رپورتاژ آگهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای ثبت و انتشار رپورتاژ آگهی در این پنج سایت باید به نکاتی توجه کنید؛ از جمله:

  • طول محتوای تهیه شده به عنوان رپورتاژ باید حداقل 1000 کلمه باشد. 
  • در این محتوا می‌توانید حداکثر 5 تصویر مرتبط و باکیفیت استفاده کنید. 
  • حداکثر مجاز به قرار دادن سه لینک در محتوا هستید.

لازم به ذکر است که هزینه‌ی درج و انتشار هر رپورتاژ آگهی در این پنج سایت نام‌برده، 150 هزار تومان است. 

رپورتاژ آگهی ارزان

این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که آیا رپورتاژ آگهی ارزان می‌تواند در بهبود سئو یک سایت تاثیر مثبت بگذارد. معمولاً برای افزایش اعتبار رپورتاژهای آگهی منتشر شده از سایت‌هایی با تعرفه‌های ارزان استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی ارزان می‌تواند یک روش تبلیغاتی کم‌هزینه برای معرفی محصول یا خدمات شما به شمار رود. 

بسیاری از سایت‌ها در زمینه‌ی تولید رپورتاژهای آگهی ارزان فعالیت دارند. برخی از سایت‌ها حتی رپورتاژها را به صورت رایگان منتشر می‌کنند. این سایت‌ها به امکان بهبود سئو با کم‌ترین هزینه‌ی ممکن را فراهم می‌سازند. رپورتاژهای رایگان دارای انواع مختلفی هستند که مهم‌ترین آن‌ها، پست مهمان می‌باشد.  

قیمت رپورتاژهای آگهی ارزان در محدوده‌ی بین 40 تا 50 هزار تومان برای هر سایت در نظر گرفته می‌شود. البته، اتوریتی سایت هدف نیز در تعیین این قیمت بسیار تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که حتماً از سایت‌هایی که قیمت‌های پایین‌تری برای انتشار رپورتاژ ارائه می‌دهند، مطمئن شوید و بعد، اقدام به خرید کنید. برخی از این سایت‌ها ممکن است معتبر نباشند و مشکلاتی را برای شما به وجود آورند. 

استراتژی‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را حرفه‌ای یاد بگیرید
استراتژی‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را حرفه‌ای یاد بگیرید
ترندهای اجتماعی ۲۰۲۱
فرصت‌های اجتماعی را بهتر کشف کنید
استراتژی‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را حرفه‌ای یاد بگیرید
پیمایش به بالا
× پشتیبانی آنلاین