ابزار لینک سازی

معرفی ۱۵ تا از بهترین ابزارهای لینک سازی ۲۰۲۱

ابزارهای لینک سازی (link building) فراوانی در بازار وجود دارد اما تعدادی اندکی از آنها واقعا عملکرد خوبی دارند و می‌توانند شما را به مسیر درستی هدایت کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با ابزارهای لینک سازی معتبر آشنا کنیم. این ابزارها به شما کمک می‌کنند فرصت‌های لینک سازی را شناسایی کرده و در جهت آنها اقدامات لازم را انجام دهید.
18 فوریه 2021
در مطلب «معرفی ۱۵ تا از بهترین ابزارهای لینک سازی ۲۰۲۱» می‌خوانید:

زمانی که نوبت به اجرای پروسه لینک سازی می‌رسد، استفاده از ابزارهای لینک سازی مناسب می‌تواند کار شما را بسیار آسان کند. اگرچه صدها ابزار لینک‌ سازی برای سئوی سایت و سئوکاران در بازار عرضه شده است اما کارآمدترین آن‌ها به شما کمک می‌کند که روند کار ساده تر شده و نیاز به انجام کارها و تنظیمات دستی نداشته باشید.

در این مقاله، ما قصد داریم به معرفی 10 ابزار برتر سال 2021 برای لینک سازی و 5 تا از افزونه‌های مفید مرورگر کروم در این زمینه بپردازیم.

در این مقاله ابزارهای زیر را پوشش می‌دهیم:

  • SEMrush Backlink Gap
  • Google Search (Search Operators)
  • Scrapebox
  • Google Alerts
  • HARO
  • SEMrush Link Building
  • Hunter
  • GroupHigh
  • Google Sheets
  • SEMrush Brand Monitoring
  • Check My Links
  • Nofollow
  • Scraper
  • Linkclump
  • SEOquake

10 مورد از بهترین ابزارهای لینک سازی که برای هر سئوکاری لازم است که از آن‌ها استفاده کند!

لینک سازی موفق در واقع طراحی فرآیندی اثبات شده برای یافتن فرصت‌های لینک دهی و ترغیب یک مدیر وب سایت یا تبلیغات چی برای لینک دادن به محتوای شما است. گرچه مطمئناً می‌توان بک لینک‌ها را بدون استفاده از هیچ ابزاری ایجاد کرد، اما این ابزارها می‌توانند به شما کمک کند تا تلاش‌های شما سریع‌تر و موثر واقع شود.

در اینجا، ما 10 مورد از بهترین ابزارهایی را که می‌توانند به شما در ایجاد لینک‌های بهتر کمک کنند، معرفی می‌کنیم:

ابزار SEMrush Backlink Gap Tool

با استفاده از این ابزار لینک سازی این امکان وجود دارد که بک‌لینک‌های سایت خود و سایت رقبا را ارزیابی کرده و بر اساس آن بهترین کلمات کلیدی را انتخاب نمود. این ابزار تلاش‌های رقیبان را در چگونگی تبلیغات و کمپین‌های به وجود آمده ارزیابی و به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پروسه را برای تبلیغ انتخاب کنید. اینگونه شما پی می‌برید که در چه سایت‌های لینک ‌دهی داشته باشید تا بازدهی افزایش پیدا کند. این ابزار یکی از بهترین ابزارهای لینک سازی است.

از این ابزار می‌توانید برای مقایسه مشخصات لینک سایت خود با رقبا و کشف فرصت‌های استفاده نشده لینک سازی استفاده کنید.

ابزار SEMrush Backlink Gap Tool
ابزار SEMrush Backlink Gap Tool

در این قسمت نیز می‌توان دامنه سایت خود و حداکثر 4 دامنه سایت رقبا را وارد کرد تا از نظر تعداد بک لینک‌های موجود در سایت بررسی شود. سپس هر یک از دامنه‌ها به صورت جداگانه در بازه زمانی و تعداد بک لینک با رنگ متفاوت نمایش داده می‌شود.

ابزار لینک سازی Backlink gap
ابزار لینک سازی Backlink gap

اگر رقبای شما مشخصات پیوند قوی تری نسبت به شما دارند، یکی از تأثیرگذارترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که با محکم کردن استراتژی خود برای به دست آوردن پیوندهایی که آنها ندارند تلاش کنید تا بتوانید اختلاف رتبه خود را کم یا مساوی کنید. همچنین می‌توانید بک لینک‌های خود را به اشتراک بگذارید تا عملکرد بهتری نسبت به لینک سازی خود داشته باشید.

به طور پیش فرض، نتایج از سربرگ “بهترین” نمایش داده می‌شود، یعنی دامنه‌هایی که به همه رقبای وارد شده لینک دارند، اما برای شما نیست. شما می‌توانید نتایج را در سربرگ‌های دیگر نیز بررسی کنید:

Weak یا ضعیف = دامنه‌هایی که کمتر از رقبا به شما لینک دهی دارند.

Strong  یا قوی = دامنه‌هایی که به شما لینک می‌دهند اما هیچ یک از این رقبا را نشان نمی‌دهند.

Shared  یا مشترک = دامنه‌هایی که به تمام دامنه‌های وارد شده لینک دارند.

Unique  یا منحصر به فرد = دامنه‌هایی که فقط به یک دامنه لینک دارند.

محتوای ویژه کلمه پزی

این محتوا و مجموعه‌ آموزش‌های ویژه تنها برای مشتریان یا کاربران ویژه کلمه پزی در نظر گرفته شده‌اند.

برای خواندن ادامه مقاله وارد شوید یا هم اکنون به خانواده بزرگ کلمه پزی بپیوندید و آموزش‌های حرفه‌ای دریافت کنید.

همچنین می‌توانید با خرید از کلمه پزی، اشتراک ویژه کلمه پزی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن