نکته‌ای که هر بازاریاب باید انجام دهد

توصیه‌های نیل پتیل: نکته‌ای که هر بازاریاب باید انجام دهد!

کلید موفقیت یک بازاریاب در این نیست که سریع نسبت یه آپدیت یک الگوریتم واکنش نشان دهد زیرا بسیاری از این موارد از دامنه کنترل او خارج هستند. بلکه یک بازاریاب برای رسیدن به موفقیت و پیروزی باید به بلند مدت فکر کند. او باید تصمیماتی بگیرد و کارهایی انجام دهد که رقبایش قادر و حاضر به تقلید از او نباشند. این کلید موفقیت است!
17 فوریه 2021
در مطلب «توصیه‌های نیل پتیل: نکته‌ای که هر بازاریاب باید انجام دهد!» می‌خوانید:

بازاریاب‌ها بیشتر تمایل دارند تا از خود عکس‌العمل نشان دهند. این کار منطقی هم هست چون هر بار که یک موتور جستجو یا یک شبکه اجتماعی الگوریتمش را تغییر می‌دهد، ما به عنوان یک بازاریاب شوکه می‌شویم. عادت کرده‌ایم به شدت واکنش نشان دهیم. چه شما باشید و چه رئیستان فرقی نمی‌کند، هر کسی از افت فروش به خاطر چیزی که نمی‌تواند کاملا کنترلش کند، متنفر است.

و حتی وقتی سعی می‌کنید کاری بکنید، احتمالا برای یک دوره‌ی 3 ماه تا حداکثر یکسال برنامه‌ریزی می‌کنید.

اما لزوما اینطور نیست که پیروز شوید. شما با انجام تصمیمات جسورانه که نیاز به زمان دارند، برنده می‌شوید و در عرض چند ماه یا یک سال برنده نمی‌شوید. شما با انجام کاری که رقیبتان حاضر به انجام آن نیست، برنده می‌شوید. پس چطور می‌توانید به عنوان یک بازاریاب با این تصمیمات جسورانه کنار بیایید؟

آرام باشید و کاری نکنید!

نحوه کنار آمدن با ایده‌ها و نظراتم

یک سال سعی داشتم خونسرد باشم و کاری نکنم، درست مثل الان که دارم این متن را می‌نویسم، هیچ وای فایی نبود و هیچ سیگنال موبایلی نداشتم. من در یک مزرعه دام‌داری در وسط ناکجاآباد هستم.

یک مزرعه دام‌داری در وسط ناکجاآباد
یک مزرعه دام‌داری در وسط ناکجاآباد

فرقی نمی‌کند که به کجا نگاه می‌کنم، در اطراف هیچ همسایه‌ای نیست و تا چشم کار می‌کند مزارع هستند. تمام چیزی که دارید طبیعت در بکرترین حالت است. فقط به اینکه چطور رعد و برق ساعت‌ها ادامه پیدا می‌کند، نگاه کنید.

با بیخیال بودن و یکی شدن با طبیعت، واقعا متوجه می‌شوید چه چیزی با اهمیت است.

ببینید، همه ما مشکلات و گرفتاری داریم؛ به ویژه در کسب‌وکار. اما مشکلات شما تا چه حد بد هستند؟ آیا آنها در نقشه امور مهم، حائز اهمیت هستند؟

من با شما صادق خواهم بود. من خیلی فرد طبیعت‌گرایی نیستم بلکه در واقع کاملا برعکس هستم.

من در یک خانه مدرن و سرد در یک شهر به شدت پر ازدحام زندگی می‌کنم. من به قدری دچار اختلال وسواس فکری عملی هستم که یک نظافتچی تمام وقت دارم؛ فقط به این خاطر که از کثیف شدن می‌ترسم.

لعنتی! من حتی از گیت امنیت فرودگاه هم بدون داشتن چکمه در کیف دستی‌ام رد نخواهم شد. فقط در موارد نادر آنها من را وادار می‌کنند تا کفشهایم را در بیاورم. به هیچ وجه نمی‌گذارم جوراب‌هایم کف زمین را لمس کنند. بله، وقتی پای تمیزی و بهداشت به وسط می‌آید، من دیوانه می‌شوم.

محتوای ویژه کلمه پزی

این محتوا و مجموعه‌ آموزش‌های ویژه تنها برای مشتریان یا کاربران ویژه کلمه پزی در نظر گرفته شده‌اند.

برای خواندن ادامه مقاله وارد شوید یا هم اکنون به خانواده بزرگ کلمه پزی بپیوندید و آموزش‌های حرفه‌ای دریافت کنید.

همچنین می‌توانید با خرید از کلمه پزی، اشتراک ویژه کلمه پزی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استراتژی‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را حرفه‌ای یاد بگیرید
استراتژی‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را حرفه‌ای یاد بگیرید
ترندهای اجتماعی ۲۰۲۱
فرصت‌های اجتماعی را بهتر کشف کنید
استراتژی‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را حرفه‌ای یاد بگیرید
به بالای صفحه بردن